منو

درباره دکتر گالری

دکتر گالری فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده است و تاکنون با اشتیاق و علاقه بالا آماده خدمت‌رسانی به مشتریانش است. شما مشتریان عزیز می‌توانید کالاهای مدنظرتان را، هم به‌صورت آنلاین و از طریق فروشگاه اینترنتی دکتر گالری  و هم به‌صورت حضوری تهیه کنید. تمامی کالاهای موجود در دکتر گالری با تضمین سلامت و اصالت به‌ فروش می‌رسند و همچنین با کیفیت‌ها و قیمت‌های بسیار مناسب عرضه می‌شوند.

دلایل اعتماد به دکتر گالری چیست؟

بدون هیچ‌شکی، اعتماد لازمه پیشرفت و تداوم هر کسب و کاری است. دکتر گالری با کسب مجوزهای معتبری مثل نماد اعتماد الکترونیکی ، عضویت در سازمان اصناف کشور، عضویت در اتحادیه کشوری و کسب‌وکارهای مجازی، عضویت در انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی توانسته است تا تاییدیه‌های لازم برای جلب رضایت کاربرانش را فراهم کند. اطلاعات مربوط به این مجوزها را می‌توانید از لینک مجوزهای دکتر گالری مشاهده نمایید.

اهداف دکتر گالری ؛ تداوم و بهبود خدمات
ارایه محصولات باکیفیت بالا و با کامل‌ترین مشخصات
مسئولیت در قبال عرضه محصولات و خدمات
ایجاد محیطی به‌عنوان مرجع اطلاعات برای کسب‌وکارهای موازی
حمایت از مشتریان قبل و پس از فرایند خرید
حمایت تمام‌وکمال از مشتریان برای استفاده از خدمات پشتیبانی و گارانتی کالاها

ضمانت هفت روزه دکتر گالری
دکتر گالری تضمین می‌کند که در صورت وجود هرنوع ایراد فنی و ظاهری کالاهای ارسال‌شده، مشتریان می‌توانند کالا را به دکتر گالری مرجوع کرده و مطابق با موارد درج‌شده در شرایط ضمانت هفت روزه دکتر گالری اقدامات لازم را انجام بدهد.

ارسال کالا به روش‌های مختلف
ما در دکتر گالری در تلاش هستیم تا سفارش‌های شما در سریع‌ترین زمان به دستتان برسد. به همین دلیل چند روش مختلف برای ارسال کالا در نظر گرفته‌ایم که با توجه به آدرس و موقعیت مکانی و بازه زمانی تحویل موردنظرتان می‌توانید روش مناسب‌تر را انتخاب کنید.
همچنین می‌توانید با مشاهده‌ی صفحه دکتر گالری در اینستاگرام و مدت زمان فعالیت و محتوای آن و نظرات و فعالیت‌های مشتریان دکتر گالری در آن، از سابقه فعالیت دکتر گالری آگاه شوید و نوع ارتباطش با مخاطبیش را مشاهده فرمایید. (مشاهده اکانت دکتر گالری در اینستاگرام)

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
دکتر گالری
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
دکتر گالری