منو

روش‌های خرید از دکتر گالری

خرید آنلاین از دکتر گالری

ما به همه بازدیدکنندگان سایت دکتر گالری، خرید آنلاین را پیشنهاد می‌کنیم. در خرید آنلاین، سفارش‌های شما همگی بر روی سایت ثبت شده و بایگانی می‌شوند و چنانچه تخفیف‌های خاصی برای مشتریان دکتر گالری در نظر گرفته شود، از آنها بهره‌مند خواهید شد. شما می توانید سفارش خود را فقط با چند کلیک ساده ثبت کنید و در وقت و زمان خود صرفه جویی نمایید.

خرید حضوری از دکتر گالری:

اولین شعبه حضوری دکتر گالری آبان ماه 1401 در بیرجند – خیابان تیمورپور افتتاح شد. مشتریان عزیزی که تمایل به خرید حضوری و تست لوازم و تجهیزات مختلف دارند می توانند جهت خرید به شعبه حضوری دکتر گالری مراجعه کنند و نیازی به ثبت سفارش روی سایت قبل از مراجعه نیست. همچنین این امکان فراهم است که سفارش خود را در سایت ثبت کرده و آن را داخل فروشگاه حضوری دکتر گالری تحویل بگیرید.

شعبه 1 : خراسان جنوبی – بیرجند

آدرس:‌ بیرجند – خیابان تیمورپور – نبش تیمورپور 15

ساعات کاری:‌ شنبه تا پنج‌شنبه از 09:۰۰ تا 22:۰۰ | جمعه از 17:۰۰ تا 22:۰۰

شماره تماس :‌

32357228-056

09152694108

09156645744

 

شعبه ۲:به زودی …

 

نکات قابل توجه:

– قیمت‌های سایت، قیمت نهایی می‌باشد و هزینه‌ای به آن اضافه نخواهد شد. خریدار فقط مبلغ درج شده در سایت را می‌پردازد. اما ممکن است بنا به محل خریدار و فاصله از دکتر گالری، ارسال محصول هزینه‌ای در بر داشته باشد.

– محصولاتی که گارانتی دارند، نیازی به پرداخت هزینه جهت ثبت و فعالسازی گارانتی ندارند.

گارانتی و بدون گارانتی:

محصولاتی که گارانتی دارند، دارای گارانتی رسمی و معتبرترین گارانتی می‌باشند و محصولاتی که گارانتی ندارند و یا نیازی به گارانتی ندارند، از یک هفته مهلت تست و ضمانت برگشت وجه برخوردار هستند.

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
دکتر گالری
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
دکتر گالری